.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لنکرانی: اگر اصلاح‎طلبان با کاندیدای قوی بیایند اصولگرایان متحد می‌شوند
مشرق - امران باقری لنکرانی در جمع مسولین بسیج دانشگاه های سراسر کشور در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی گفت:‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی با چالش های رویرو است.
 
وی با بیان اینکه نباید مشکلات مارا دچار توهم کند که در این 34 سال موفقیتی نداشتیم خاطر نشان کرد:‌ باید در هر کاری به دو نکته توجه به برنامه ریزی برای پیشرفت و آسیب شناسی و آفت زدایی توجه شود.
 
سخنگوی جبهه پایداری پرهیز از نقاط ضعف و تجربیات تلخ گذشته را قابل توجه دانست و افزود: جریان انقلاب نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر برنامه ریزی باید بر اساس پیشرفت و شناخت نسبت به نقاط ضعف صورت گیرد.
 
لنکرانی به اهمیت تلفیق آرمان گرایی و کارآمدی اشاره کرد و گفت: در مقوله اقتصاد باید نگاه فوریتی داشته باشیم و بیشتر باید درونگرایی و به تقویت زیرساخت بیندیشیم .
 
لنکرانی به اهمیت اقتصاد مردمی به عنوان معنای حقیقیش اشاره کرد و گفت:‌ در اقتصاد مردمی صحیح باید با تعاونی های واقعی و نه سوری موفق عمل کنیم چرا که در عرصه سیاسی به دلیل مردمی بودنش است که موفق هستیم .
 
لنکرانی در ادامه صحبتهای خود فرهنگ را در 34 سال گذشته مغفول دانست و تصریح کرد: در عرصه برنامه ریزی ما متاسفانه مقوله فرهنگ موردتوجه نبوده و نگهمان تنها روبنایی و تعظیم شعاعر بوده است.
 
سخنگوی جبهه پایداری به آفت های و آسیب هایی که انقلاب را تهدید می کنند اشاره کرد و افزود:‌ یکی از بزرگترین آفت هایی که جمهوری اسلامی را تهدید می کند ایناست که متاسفانه برخی با مصلحت اندیشی مقوله انقلابی بودن را نقطه ضعف تلقی می کنند در صورتی که هفته قبل رهبر عزیرفرمودند من انفلابی ام و دیپلمات نیستم شفاف سخن می گویم.
 
وی تهدیدهای بیرون و خارجی را ناکارآمد توصیف کرد و افزود:‌ پس از پیروزی انقلاب اسکتبار جهانی با استفاده از تمامی ابزار خود تهدیدات فراوانی داشت و امروز که نهال انقلاب تبدیل به درختی تنومند شده تلاش دارد آفت درونی در این درخت را  نفوذ کند.
 
لنکرانی کاهش روحیه انقلاب گری را از آفتهای امروز برشمارد و گفت: وقتی از براردی میخواهیم در خصوص فتنه 88 موضع گیری کند گفت: من یک دیپلمات هستم که متاسفانه این قبیل افراد این موضوع را بیماری نمی دانند بلکه آن را نوعی بلوغ محسوب می کنند . در صورتی که آن فرد مانند کسی است که با پیری قوایش ضعف پیدا می کند
 
لنکرانی اظهار داشت: تلقی دشمن نیز چنین است که با افزایش  فشارها به نتیجه بردسد و اگر صداهایی از داخل شنیده نمیشد که ما دیپلمات هستیم دشمن جرات نمی کرد تهدیدی علیه ما داشته باشد.
 
وی با تاکید براینکه کسی نباید از دفاع از انقلاب و آرمان های آن خجالت بشکد تحصریح کرد: اتفاقا افردی که از انقلاب هویت گرفته اند انتظار بیشتری می رود تا از انقلاب دفاع کنند .
 
لنکرانی گفت: مقوله کارآمدی با شعار به نتیجه نمیرسد و شعار نمی تواند مجوزی برای حل بی حساب کتاب مشکلات باشد.
 
وی ادامه داد: اگر کسی می خواهد در عرصه اجتماعی حضور یابد و اگر الزامات و فرایند آن را فراهم نکند نتیجه اش این میشود که کمکی در راستای آرمان های انقلاب نمی کند.
 
وی تصریح کرد: هر کسی وظیفه  کارگذاری در نظام دارد باید به آن  موضوع توجه کنند که الزامات و فرآیندها را فراهم کند.
 
وی با تاکید بر اینکه آفت کارآمدی سبب شده برخی به ارمانها هجمه ببرند و بگویند کارهای مدیریتی کار حزب اللهی ها نیست بلکه باید مدیران انجام دهند گفت:‌ این دسته از افراد سعی می کنند زمینه ورود سکولار ها را در عرصه های مدیریتی کشور فراهم کنند
 
سخنگوی جبهه پایداری خاطر نشان کرد براساس منطق قران اگر قرار باشد برکتی به کشور نازل شود باید تقوی پیشه کنیم و براین اساس باید باپافشار ی برارمان ها به نتیجه برسیم.
 
وی با انتقاد از برخی افراد که بحث استفاده از جوانان تحصیل کرده مومن هجمه می آورند گفت: در دولت نهم که بحث مشاورین جوان مطرح بود من برای آنها حکم زدم که در عرصه اجرایی نیز بخشی از کار را در دست بگیرند
 
لنکرانی اعتماد به نیروهای تحصیل کرده مومن و مدبر را جهت برنامه ریزی برای حل مشکلات کشور ضروری دانست و آن را در راستای تلفیق کارآمدی و آرمانگرایی دانست
 
لنکرانی در ادامه صحبت های خود به اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اهمیت افراد نیست بلکه نوع نگاه ما برای حضور است
 
برخی به ائتلاف اسامی برای انتخابات دل خوش کرده اند
 
سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه برخی به ائتلاف اسامی برای انتخابات دل خوش کرده اند خاطر نشان کدر گویا این دسته از افراد متوجه پیچ تاریخی نستند و تصور میکنند این انتخابات تفاوتی با انتخابات قبل ندارد
 
وی حق انتخابات ریاسیت جمهوری یازدهم را در این دانست که به آن به شکل تلفیق آرمان گرایی و کارآمدی بنگریم
 
وی تاکید کرد برخی با به رخ کشیدن تجربیات تلخ گذشته سعی می کنند ما را ناامید کنند اما مطمئنیم نصرت خدا همینجا نهفته است
 
وی کسانی را که برای حل مشکلات به راه حل های سکولار پناه می برند را اشتباه دانست و تایکد کرد بسیج دانشجویی می تواند در عرصه های متخلف جریان ساز باشد
 
سطح انتخابات ریاست جمهوری افراد نیست
 
لنکرانی در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر احتمال کاندیدا شدنش در انتخابات 92 گفت:‌ برخی تلقی شان از انتخابات این است که تعدادی از نخبگان کاندیدا را انتخاب و مردم به انها رای دهند
 
وی مهمترین هدف دشمن در انتخابات آتی را به جز ایجاد آشوب حضور کم رنگ مردم دانست و افزود: یکی از ابزارهای دشمن نیز بحث القای انتخاب ریئس جمهور بدون در نظر گرفتن آرای مردم است در حالی که  امام و رهبری همواره بر اهمیت آرای مردم در عرصه انتخابات پافشاری کردند
 
لنکرانی در خصوص مصداق جبهه پایداری برای انتخابات 92 گفت پایداری هنوز به گزینه خاصی نرسیده است
 
فضای فعلی ادامه یابد پایداری کاندیدا معرفی می کند
 
سخنگوی حبهه پایداری تاکید کرد اگر فضای فعلی ادامه داشته باشد و جای خالی تلفیق گفتمان کارآمدی و آرمان گرایی را احساس کنیم جبهه پایداری کاندیدا معرفی خواهد کرد
 
سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر حضورش در دفاع مقدس گفت: به حضور خود در عملیات کربلای 5 در عرصه دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت بیشتر توفیق حضور من درجبهه در بهداری رزمی بوده است
 
لنکرانی به جمع دوستان خود اشاره کرد که برخی از آنها به منافقین پیوستند و برخی دیگر همانند بعضی اعضای جنبش سبز به خارج رفتند
وی ادامه داد چیزی که باعث شد این جمع از دوستان ما پای انقلاب باشند توجه به مبانی دینی بود.
 
وی به دوران تدریس مهاجرانی در دانشگاه شیراز اشاره کردوگفت مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات دانشجو فوق لیسانس در شیراز بود که درس اصول رئالیسم را نیز تدریس می کرد.
 
وی ادامه داد برخی از دوستان انتقاد داشتند که مهاجرانی چرا بدون گذراندن دروس حوزوی این درس را تدریس میکند و امروز نیز شاهد هستیم که او پادوی رسانه ها ی بیگانه شده است.
 
لنکرانی تاکید کرد اگر مبنای دینی خود را قوی نکنیم احتمال انحراف پیدا خواهیم کرد.
 
برنامه خاصی برای کاندیداتوری ندارم
 
سخنگوی جبهه پایداری بابیان اینکه  برنامه خاصی برای کاندیدا شدن در انتخابات ندارم گفت مسئولیت اول ما در انتخابات  نیافتادن حکومت اسلامی به دست نااهل است و اگر شرایط به گونه شد که انقلاب به دست فردی افتاد که با رهبری مشکل داشت و یا مخالف نظام بود با اتحاد مقابل این تفکر خواهیم ایستاد .
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا امروز تمام افراد دم از ولایت مداری می زنند گفت:‌ همه امروز فهمیده اند که اگر کسی بخواهد در کشور علیه ولایت فقیه باشد مورد بی مهری مردم قرار می گیرد و این خود نعمت است.
 
در تفکر انقلاب هم جذب حداکثری داریم و هم خالص سازی
 
لنکرانی با بیان اینکه در تفکر انقلاب اسلامی هم جذب حداکثری داریم و هم خالصی تاکید کرد: وقتی بخواهیم به یک نفر مسئولیت بدهیم او باید از فردی مومن‌تر، کارآمدتر استفاده کنیم و اینجا جذب حداکثری مطرح نیست.
 
 
لنکرانی به شکل‌گیری مجلس نهم نیز اشاره کرد و گفت: اگر در شکل‌گیری مجلس نهم مراقبت شده بود اتفاقات امروز به وجود نمی‌آمد که از دو سر دعوا و یا سه سر دعوا به خدا شکایت ببریم.
 
 
مدل مشترک خاتمی، هاشمی و برخی اصولگرایان برای حل مشکلات کشور
 
سخنگوی جبهه پایداری به مدل مشترک خاتمی، هاشمی و برخی اصولگرایان برای حل مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: خاتمی و هاشمی و برخی دوستانی که در عرصه سیاسی عنوان اصولگرایی دارند می‌گو.یند که برای حل مشکلات کشور مجبوریم از الگوی سایرین استفاده کنیم.
 
لنکرانی خاطر نشان کرد: موسسه‌ای که شهردار محترم تهران ایجاد کرده و کتاب‌هایی که در خصوص توسعه و پیشرفت کشور به چاپ رسانده در پی ترازیابی از سایر هست.
 
لنکرانی ادامه داد: ممکن است تجربیات دیگران استفاده کنیم و البته باید هم استفاده کنیم زیرا با توجه به تفاوت مبانی نمی‌توانیم مورد استفاده قرار دهیم.
 
لنکرانی در ادامه صحبت‌های خود داشتن نگاه غیردینی به ورزش را سبب مشکلات ورزش کشور دانست و گفت: در ورزش حرفه‌ای برخی کارهای غیرشرعی انجام می‌شود و این به دلیل این است که که ورزش حرفه‌ای اصل می‌شود.
 
سخنگوی جبهه پایداری به سخنان رهبر انقلاب در 24 بهمن سال 90 اشاره کرد و گفت: زمانی که حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس قطعی شد رهبری فرمودند از مسئولین می‌خواهم متعهدانه کشور را پیش ببرند و همچنین فرمودند انتخابات باید رقابتی باشد.
 
 اصلاح‌طلبان نمی‌آیند
 
لنکرانی با بیان اینکه یکی از دلایل پرشور شدن انتخابات مجلس اخیر رقابت درون اصولگرایی بود گفت: اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات ریاست جمهوری نمی‌آیند و آنها نیروی خود را در انتخابات شورای شهر گذاشته‌اند و کاندید قدری در انتخابات ریاست جمهوری نخواهند داشت.
 
لنکرانی ادامه داد: اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند هاشمی محور آنها باشد و یکی از دلایل اینکه هنوز پایداری گزینه معرفی نکرده این است که ما همچنان در حال بررسی مقتضیات هستیم و چون اصلاح‌طلبان نمی‌آیند باید فردی را معرفی کنیم که تلفیق کارآمدی و آرمان‌گرایی را داشته باشد.
 
لنکرانی به گلایه رهبری در خصوص بحث تحزب اشاره کرد و گفت: طبق رهنمودی که از آیت‌الله خوشوقت و مصباح داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید بحث مبنایی کنیم.
 
لنکرانی در پاسخ به سوال دانشجویی در خصوص صحبت‌های طائب مبنی بر اینکه حداد برای حضور در انتخابات نحیف است گفت: به شوخی گفت من از حداد نحیف‌ترم
 
لنکرانی با انتقاد به نگاه احساسی بسیاری از جوانان نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی گفت: جبهه پایداری هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه جلسه تشکیل می‌دهد و مطالب آن به خدمت آیت‌الله مصباح و آیت‌الله خوشوقت می‌رسد و مطالبی که مورد تایید آنها قرار گیرد مورد عمل ما نیز قرار خواهد گرفت.
 
اگر اصلاح طلبان با کاندیدای قدر بیایند اصولگرایان متحد می‌شوند
 
لنکرانی با اشاره به اینکه اگر اصلاح‌طلبان با کاندیدای قدری در انتخابات حضور پیدا کنند اصولگرایان متحد می‌شوند خاطر نشان کرد: صحنه انتخابات 92 رقابت دو گفتمان است که یکی تلفیق کارآمدی و آرمان‌گرایی است و دومی تفکیک این دو از یکدیگر است.
 
لنکرانی تاکید کرد: ائتلاف 1+2 در برابر آرمان‌گرایی و کارآمدی 3 پاسخ متفاوت می‌دهد و چطور ممکن است این 3 ائتلاف کنند.
 
 
وزیر سابق دولت نهم با اشاره به اینکه عده ای نمی‌خواهند دولت به پایان راه خود برسد تاکید کرد: این یک حرکت خطرناکی است و با هر نیتی که انجام شود مقصود دشمن است.
 
سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اینکه گروهی در دولت هستند که می‌خواهند دولت یازدهم را خود تشکیل دهند هر کس بخواهد از بیت‌المال سوءاستفاده کند مذموم است.
 
لنکرانی عمدترین انحراف اطرافیان دولت را داشتان نگاه امانیستی نسبت به دین دانست و گفت: این درصد از افراد تفکرشان از دین را التقاطی جمع‌آوری کردند.
 
وی ادامه داد: تفکر هاشمی در برخی کاندیداها به شکل دست و پا شکسته وجود دارد و اگر هاشمی هم در انتخابات حضور پیدا کند بین اصولگرایان نیروهایی هستند که نتیجه را به سود انقلاب رقم بزنند.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.